Ergo Hestia otwiera platformę do zgłaszania roszczeń

Ergo Hestia otworzyła dla klientów grupowych ubezpieczeń na życie internetową platformę do zgłaszania roszczeń. Od początku stycznia klienci ubezpieczyciela mogą poinformować o zdarzeniu objętym ochroną za pomocą specjalnego formularza na stronie www.
Nowa aplikacja w intuicyjny sposób przeprowadza zgłaszającego przez cały proces zgłaszania roszczenia.
Dzięki schematowi podpowiedzi nowa aplikacja w intuicyjny sposób przeprowadza zgłaszającego przez cały proces - np. wskazuje zestaw dokumentów niezbędnych do zgłoszenia roszczenia. Wprowadzone przez Ergo Hestię rozwiązanie umożliwia zgłaszanie roszczeń w ramach ubezpieczeń Hestia Rodzina (ubezpieczenie grupowe dla pracowników), Hestia Razem (ubezpieczenie grupowe dla każdego), Hestia Plus (ubezpieczenie z UFK) oraz IKG (indywidualna kontynuacja wspomnianych ubezpieczeń).
 
"Internetowa platforma umożliwiająca zgłaszanie roszczeń, którą właśnie uruchomiliśmy, pokazuje, jak ważne jest dla nas zadowolenie klientów" - mówi Mariusz Janasik, dyrektor Biura Ubezpieczeń Podmiotów Gospodarczych w Ergo Hestii Życie.
 
W ramach nowej formuły zgłaszania roszczeń formalności zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Aby zgłosić roszczenie, klient nie musi wychodzić z domu. Nie musi także kontaktować się z likwidatorem. Zgłoszenie roszczenia odbywa się w kilku prostych krokach